نحوه ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره تلفن


واتس اپ را باید محبوب ترین سرویس پیام رسانی در جهان دانست که ماهانه بیش از دو میلیارد نفر از آن استفاده می کنند. ولی ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره در این برنامه راحت نیست و باید شماره تماس را در گوشی خود ذخیره کنیم. البته ترفندهایی برای دور زدن این محدودیت وجود دارد و به همین دلیل در مقاله زیر به ارائه روش هایی از Device City می پردازیم. ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره پرداخت خواهیم کرد.

با این حال، این نرم افزار فاقد یک ویژگی کلیدی است ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره در واقع امکان پذیر است ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره آنها به عنوان مخاطبین در دفترچه تلفن وجود ندارند.

فهرست مطالب این مقاله:

– ارسال پیام در WhatsApp بدون ذخیره شماره در مرورگر

– ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره در آیفون

– برای پیام رسانی در واتس اپ بدون ذخیره شماره، روی برنامه چت کلیک کنید

– متنی را برای پیام رسانی در واتس اپ بدون ذخیره شماره انتخاب کنید

– ارسال پیام در WhatsApp بدون ذخیره شماره در گزارش تماس

– خلاصه و پاسخ به سوالات متداول

ممکن است بخواهید هر چند وقت یکبار بدون ذخیره شماره، یک تماس تجاری یا خدماتی برقرار کنید یا یک پیام واتس اپ ارسال کنید، اما افزودن شماره به دفترچه تلفن به معنای شلوغی غیر ضروری است. بنابراین در ادامه این مقاله با نحوه ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره آشنا می شویم.

در واقعیت ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره این کار از طریق برنامه فوق امکان پذیر نیست. اما راه هایی برای دور زدن این محدودیت ها و ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره وجود دارد.

  نهایی 2-in-1: کار و بازی سخت با ASUS Zenbook DUO دو صفحه ای

1- ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره مرورگر

در نگاه اول ممکن است به نظر برسد که واتس اپ هیچ راه حلی برای پیام رسانی در واتس اپ بدون ذخیره شماره در نظر نگرفته است، اما با استفاده از عملکرد wa.me می توانید لینک هایی ایجاد کنید که امکان ارسال پیام به هر حساب واتس اپ را فراهم می کند. برای استفاده از این قابلیت باید در مرورگر خود تایپ کنید

در این رابطه بخوانید:

آیا اینستاگرام و واتس اپ به طور دائم فیلتر هستند؟
– آموزش بازیابی پیام های حذف شده WhatsApp و خواندن چت های حذف شده

این روش رسمی است ارسال پیام در واتساپ بدون از دست دادن شماره او هست. البته در نظر داشته باشید که فیلد شماره تلفن شامل کد کشور و منطقه هم هست یعنی مثلا در ایران باید لینک کنید در مرورگر خود باز کنید

ایجاد گروه در واتس اپ بدون شماره تلفن

2- ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره در آیفون

همچنین اپلیکیشن های زیادی برای ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره وجود دارد. می توانید درخواست دهید واتساپ دایرکت دانلود کنید و با وارد ، شماره تلفن و متن مورد نیاز به صفحه چت در اپلیکیشن اصلی بروید. این برنامه به هیچ مجوزی نیاز ندارد، اما تبلیغات در رابط کاربری آن گنجانده شده است.

در این رابطه بخوانید:

آموزش تصویری انتقال مکالمات واتس اپ از اندروید به آیفون
– تکنیک های حرفه ای در استفاده از نسخه تحت وب واتس اپ

اگرچه روش فوق برای همه گوشی ها از جمله آیفون کار می کند، اما روش بهتری برای آن است ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره برای iOS در نظر گرفته شده است. Shortcuts به شما امکان می دهد بدون نیاز به ذخیره شماره و بدون دردسر نصب برنامه های اضافی، شماره تلفن را وارد کنید، عملکردی را به آن اختصاص دهید و از طریق واتس اپ به مخاطب خود پیام ارسال کنید.

بدون ذخیره شماره در واتس اپ پیام گروهی ارسال کنید

  • برای ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره، برنامه Shortcuts را باز کنید و یک میانبر جدید ایجاد کنید.
  • روی گزینه یک اقدام اضافه کنید کلیک کنید و درخواست ورودی کنید جستجو ،
  • روی یک عمل کلیک کنید و از او بخواهید شماره تلفن شما را بگیرد.
  • اکنون به مرحله دوم به عنوان تابعی از نیاز دارید یک عمل ابتدا تعیین کنید. حالا در جای خالی دوم، خیار ورودی های ارائه شده او انتخاب می کند.
  • به یک عمل سوم، گزینه URL and title را انتخاب کنید در آن بنویسید.
  • پسندیدن یک عمل چهارم، شما باید URL را از طریق مرورگر اجرا کنید.
  در هفته آینده در روزهای پرایم معامله بزرگ آمازون از یک معامله اقامت و موارد دیگر استفاده کنید

می توانید این میانبر را به صفحه اصلی خود اضافه کنید و در صورت لزوم آن را روشن کنید.

3- روی اپلیکیشن To Chat کلیک کنید تا بدون ذخیره شماره در واتساپ پیام دهید

اگر احساس می کنید که روش قبلی کمی گیج کننده و کند است، پس می توانید ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره از برنامه استفاده کنید. برای ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره برنامه های اندرویدی مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها برای دور زدن این محدودیت استفاده کنید، اما رابط کاربری جالبی ارائه نمی دهند.

چگونه در واتس اپ بدون ذخیره شماره چت کنیم؟

یکی از اپلیکیشن هایی که در ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره بسیار خوب عمل می کند Click To Chat نام دارد که می توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید.

در این رابطه بخوانید:

– راه های تشخیص ممنوعیت در واتس اپ
– آموزش واتس اپ کامل ترین ترفندهای یادگیری واتس اپ

این برنامه کوچک رایگان است، از تبلیغات استفاده نمی کند و برای اجرا در سیستم عامل نیازی به دسترسی خاصی ندارد.

4- متن را برای ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره انتخاب کنید

روش چهارم از هر دو روش فوق الذکر ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره این سریعتر است، اما ممکن است در همه گوشی های اندرویدی کار نکند. در روش ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره کافی است شماره تلفن مخاطب خود را در جایی بنویسید و سپس شماره کاملا نوشته شده را انتخاب کنید.

نحوه ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره با انجام این کار، سیستم عامل چندین پیشنهاد مختلف ارائه می دهد که از مهم ترین آنها می توان به کپی، برش، درج و اتصال اشاره کرد. اما در این قسمت اگر روی آیکون با سه دایره افقی کلیک کنید، چند گزینه دیگر را مشاهده خواهید کرد که یکی از آنها ارسال پیام در واتس اپ است.

در این رابطه بخوانید:

روش های هک واتس اپ و روش های جلوگیری از آن را مطالعه کنید

البته باید به یاد داشته باشید که این روش را می توان در گوشی هایی که از سیستم عامل اندروید اصلی و خام استفاده می کنند انجام داد، اما این روش راه حلی برای ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره در سیستم عامل OneUI سامسونگ نیست.

  درایو آزمایشی تسلا مدل 3 (هایلند): ایجاد اولین تاثیر خوب

5- ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره در گزارش تماس

برای ارسال پیام به شماره‌های واتس‌اپ دیگران، برنامه Truecaller را در تلفن اندروید یا آیفون خود نصب کنید. شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس روی نماد فلش کنار آن کلیک کنید. روی آیکون WhatsApp کلیک کنید.

ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره

خلاصه و پاسخ به سوالات متداول

پیام رسان واتس اپ در حال حاضر بزرگترین پیام رسان دنیاست و در مقایسه با تلگرام محدودیت هایی دارد. امکان ارسال پیام بدون ذخیره شماره تماس در حال حاضر در دسترس نیست، اما راه هایی برای دور زدن این محدودیت ها و ارسال پیام خود بدون ذخیره شماره تماس وجود دارد.

آیا می توانم بدون ذخیره شماره تلفن او در واتس اپ با طرف مقابل تماس بگیرم؟

ظرفیت ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره متأسفانه این به طور مستقیم امکان پذیر نیست، اما می توانید با یک شماره ذخیره نشده مکالمه را شروع کنید و سپس با استفاده از نماد تلفن در چت تماس تلفنی برقرار کنید.

همچنین می توانید با نصب برنامه Truecaller بر روی گوشی اندرویدی یا آیفون خود بدون ذخیره شماره با طرف مقابل تماس بگیرید. برای این کار کافی است شماره مورد نظر را از لیست مخاطبین انتخاب کرده و گزینه WhatsApp را انتخاب کنید.

آدرس سایت ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره چیست؟

دادن بدون ذخیره شماره به واتساپ پیام دهید می توانید با استفاده از مرورگر خود به سایت بروید و شماره تلفن را به همان روشی که در مقاله ذکر شد وارد کنید. در نهایت، واتس اپ شما را به دکمه سبز رنگ هدایت می کند که صفحه چت را باز می کند.

آیا امکان ارسال پیام در واتساپ بدون شماره وجود دارد؟

WhatsDirect اپلیکیشنی است که در آن می توانید شماره تلفن و پیام چت را وارد کرده و با کلیک بر روی نماد ارسال مستقیما وارد اپلیکیشن اصلی شوید. این برنامه به هیچ مجوزی نیاز ندارد، اما برخی از تبلیغات ممکن است شما را آزار دهند.

چگونه از شماره هایی که در واتس اپ ذخیره نشده اند پیام دریافت نمی کنید؟

اپلیکیشن واتس اپ ابزار خاصی برای جلوگیری از دریافت پیام از شماره های ناشناس ندارد، اما هنگام دریافت پیام از شماره های ناشناس می توان آن را مسدود کرد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/articles-guides/software/36999-whatsapp-chat-without-saving-number